Marůdkové

04.06.2012 23:13

Obě děti byly postupně nemocné. Prvně měl Ondra zánět hrtanu, který několik dní provázely noční horečky a kašle. Nic přijemného, doufám, že už nás to nepotká. Ale tyhle noční pohotovosti měly i usměvné momenty.

Ondra byl u nás v posteli a říká mi: Maminko, já bych chtěl přikrýt dekou. Tak ho ještě více přikryji svou peřinou. On se hned odkope a znovu říká: Já bych chtěl přikrýt dekou. Tak chvilku přemýšlím, jeslti je to nějaká hra a znovu ho přikryji. Situace se opakuje - odkope se už trochu vztekle a znovu mluví o dece. Tak se ptám: Tak chceš svou peřinku? O už dost navztekaně: Ne, prostě NORMÁLNÍ DEKU! Tak už mi to docvakne a běžím pro NORMÁLNÍ DEKU. :-)

Opět usínáme kolem třetí s Ondrou u nás v posteli. Najednou si vzpomene, že by chtěl kakalíčko, Jindra mu to rozmlouvá. Ondrášek se ke mně přitulí, ruce mi položí na prsa a zeptá se: Maminko, máš ty prsa plné?...Já: No ano, mám... O: Já bych je chtěl obě vypít.. :-O Já: Tak co kdybychom udělali to kakalíčko (pozn: Ondrášek se kojil do 27 měsíců - velký závislák. Občas asi Rozárce závidí).

Rozárce se nemoc nevyhla. Naštěstí to u ní byla jen ošklivá rýma, ale i to pětitýdenní miminko docela potrápí. Nicméně musíme ji pochválit všechno Ondráškovo horečkové ponocování vzorně prospala.